Jak kupować

Zdecydowałeś się na zakup kół No Limited lub innego produktu z naszej oferty (np. piast lub szprych)? Super! Przedostatni krok to zamówienie. Zachęcamy do skorzystania z krótkiej instrukcji poniżej. A jaki jest ostatni krok? Oczywiście jazda bez ograniczeń!

  1. Zaczynamy! Wejdź na stronę produktu, który chcesz kupić. Jeśli zdecydowałeś się na pojedyncze akcesoria, po prostu wrzuć je do koszyka. 
  2. Kupując koła, przed dodaniem sprzętu do koszyka pamiętaj o jego konfiguracji

Do wyboru masz różne opcje m.in. szytka/opona, rodzaj bębenka i szprych, z ogumieniem czy bez, z montażem czy bez, itd. 

Nie decydując się na własną konfigurację, otrzymasz produkt, który może nie odpowiadać na wszystkie twoje potrzeby. Nie wiesz co wybrać? Poproś o pomoc jednego z naszych doradców za pośrednictwem zakładki Kontakt .

  1. Jeśli chcesz kupić coś jeszcze wybierz opcję „Kontynuuj zakupy”. Po zakończeniu wróć do koszyka klikając ikonę w prawym górnym rogu strony.
  2. Jeśli masz już wszystko czego potrzebujesz, przejdź do płatności.
  3. Uzupełnij informacje płatnika. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT pamiętaj o podaniu nr NIP i danych firmy. Zaloguj się na konto klienta. Nie posiadasz jeszcze swojego konta? Zachęcamy do jego założenia. Nie jest to obowiązkowe, ale ułatwi ci kolejne zakupy. 
  4. Sprawdź zgodność zamówienia i wybierz dogodną formę płatności:
  • Przelew bankowy

Numer konta: PL 38 2490 0005 0000 4500 5022 6682
BIC: ALBPPLPW

  • Za pobraniem
  • Payu
  • Payu raty (tutaj możesz skorzystać z oferowanego przez nas systemu rat 0%)
  • PayPal

W przypadku zamówień niestandardowych np. na większą ilość kół, poproś o indywidualną wycenę. Przedstawimy ci najlepszą możliwą ofertę.

  1. Zaakceptuj regulamin, potwierdź zamówienie, a następnie dokonaj płatności w wybranej przez ciebie formie. Potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z fakturą lub paragonem otrzymasz drogą mailową.
  2. Twoje zamówienie wyślemy kurierem w ciągu 2-7 dni roboczych

Obejrzyj opakowanie przy kurierze, by wykluczyć uszkodzenie w trakcie transportu. Jeśli zauważysz jakieś wgniecenia lub przerwanie kartonu, koniecznie spisz protokół i zgłoś to do naszego działu obsługi klienta.

Sprawdź zawartość przesyłki. Informację o tym, co zawiera zestaw kół znajdziesz w w zakładce „FAQ”  w dziale „Zamówienia, reklamacje i zwroty”. 

  1. Obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją użytkowania oraz kartą gwarancyjną dołączoną do produktu. Niewłaściwy montaż kół może prowadzić do ich uszkodzenia. W takiej sytuacji ewentualne reklamacje nie będą uwzględniane. Masz wątpliwości związane z prawidłowym montażem? Skorzystaj z instrukcji montażu online lub skonsultuj się z naszym doradcą. 

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta No Limited pod numerem tel: (+48) 666 133 799 lub za pośrednictwem maila: info@no-limited.pl. Możesz także skorzystać z formularza. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce  Kontakt