Jak kupować
Zdecydowałeś się na zakup kół No Limited lub innego produktu z naszej oferty (np. piast lub szprych)? Super! Przedostatni krok to zamówienie. Zachęcamy do skorzystania z krótkiej instrukcji poniżej. A jaki jest ostatni krok? Oczywiście jazda bez ograniczeń!
- Zaczynamy! Wejdź na stronę produktu, który chcesz kupić. Jeśli zdecydowałeś się na pojedyncze akcesoria, po prostu wrzuć je do koszyka.
- Kupując koła, przed dodaniem sprzętu do koszyka pamiętaj o jego konfiguracji!
Do wyboru masz różne opcje m.in. szytka/opona, rodzaj bębenka i szprych, z ogumieniem czy bez, z montażem czy bez, itd.
Nie decydując się na własną konfigurację, otrzymasz produkt, który może nie odpowiadać na wszystkie twoje potrzeby. Nie wiesz co wybrać? Poproś o pomoc jednego z naszych doradców za pośrednictwem zakładki Kontakt .
- Jeśli chcesz kupić coś jeszcze wybierz opcję „Kontynuuj zakupy”. Po zakończeniu wróć do koszyka klikając ikonę w prawym górnym rogu strony.
- Jeśli masz już wszystko czego potrzebujesz, przejdź do płatności.
- Uzupełnij informacje płatnika. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT pamiętaj o podaniu nr NIP i danych firmy. Zaloguj się na konto klienta. Nie posiadasz jeszcze swojego konta? Zachęcamy do jego założenia. Nie jest to obowiązkowe, ale ułatwi ci kolejne zakupy.
- Sprawdź zgodność zamówienia i wybierz dogodną formę płatności:
- Przelew bankowy
Numer konta: PL 38 2490 0005 0000 4500 5022 6682
BIC: ALBPPLPW
- Za pobraniem
- Payu
- Payu raty (tutaj możesz skorzystać z oferowanego przez nas systemu rat 0%)
- PayPal
W przypadku zamówień niestandardowych np. na większą ilość kół, poproś o indywidualną wycenę. Przedstawimy ci najlepszą możliwą ofertę.
- Zaakceptuj regulamin, potwierdź zamówienie, a następnie dokonaj płatności w wybranej przez ciebie formie. Potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z fakturą lub paragonem otrzymasz drogą mailową.
- Twoje zamówienie wyślemy kurierem w ciągu 2-7 dni roboczych.
Obejrzyj opakowanie przy kurierze, by wykluczyć uszkodzenie w trakcie transportu. Jeśli zauważysz jakieś wgniecenia lub przerwanie kartonu, koniecznie spisz protokół i zgłoś to do naszego działu obsługi klienta.
Sprawdź zawartość przesyłki. Informację o tym, co zawiera zestaw kół znajdziesz w w zakładce „FAQ” w dziale „Zamówienia, reklamacje i zwroty”.
- Obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją użytkowania oraz kartą gwarancyjną dołączoną do produktu. Niewłaściwy montaż kół może prowadzić do ich uszkodzenia. W takiej sytuacji ewentualne reklamacje nie będą uwzględniane. Masz wątpliwości związane z prawidłowym montażem? Skorzystaj z instrukcji montażu online lub skonsultuj się z naszym doradcą.
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta No Limited pod numerem tel: (+48) 666 133 799 lub za pośrednictwem maila: info@no-limited.pl. Możesz także skorzystać z formularza. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt