Dysk karbonowy SL disc GEN 2 pod hamulec szczękowy

Eksploruj Koła do Triathlonu/TT.

Ultra lekkie i sztywne karbonowe koła triathlonowe. Aerodynamiczne dyski i śmigła. Wzbogacone włókna carbon. Poznaj najszybsze modele TT.

Wysoki stożek, niski opór toczenia.

Wysyłka 1-5 dni roboczych.

Masz pytania? Zadzwoń: +48 666 133 799.

Dostępne serie

Sprint to nasza najniższa grupa zbudowana na piastach DT Swiss 370.

Koła ELITE RACE mają powierzchnię hamującą Cobalt, do 35% skuteczniejszą wartość hamowania w porównaniu z tradycyjnymi felgami węglowymi.

Koła Pro Race są zbudowane z jednych z najlepszych piast na rynku czyli DT Swiss (350,  240 i 180).

Wyświetlanie wszystkich wyników: 21

Karbonowe koła triathlonowe

Koła triathlonowe to jedna z najważniejszych kategorii sprzętu dla triathlonisty. Dobór odpowiedniego sprzętu jest kluczowy dla osiągnięcia jak najlepszych wyników przy jeździe na czas, konkurencjach torowych i triathlonach.

Najbardziej istotnymi parametrami, na które należy zwrócić uwagę przy doborze kół są waga, aerodynamika oraz opór toczenia. Charakterystyczne w rowerach triathlonowych jest to, że koło przednie i tylne mogą różnić się od siebie średnicą i profilem obręczy oraz typem – tylne to często pełny karbonowy dysk czasowy. W naszej ofercie znajdziecie jedno i drugie.

Koła triathlonowe No-limited dadzą ci możliwość stworzenia zestawu, który w połączeniu z twoją świetną kondycją (no to akurat leży po twojej stronie), na bank zapewni ci miejsce na podium – nawet jeśli ścigasz się jedynie sam ze sobą.

Więcej

-10%
Pierwotna cena wynosiła: 5496 zł (€ 1277.82).Aktualna cena wynosi: 4940 zł (€ 1148.55). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 8180 zł (€ 1901.85).Aktualna cena wynosi: 6953 zł (€ 1616.57). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 8180 zł (€ 1901.85).Aktualna cena wynosi: 6953 zł (€ 1616.57). Zobacz więcej
-39%
Pierwotna cena wynosiła: 2309 zł (€ 536.84).Aktualna cena wynosi: 1399 zł (€ 325.27). Zobacz więcej
-10%
Nowość
Pierwotna cena wynosiła: 4410 zł (€ 1025.33).Aktualna cena wynosi: 3969 zł (€ 922.79). Zobacz więcej
-15%
Nowość
Pierwotna cena wynosiła: 4610 zł (€ 1071.83).Aktualna cena wynosi: 3918 zł (€ 910.94). Zobacz więcej
-10%
Pierwotna cena wynosiła: 3623 zł (€ 842.35).Aktualna cena wynosi: 3260 zł (€ 757.95). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 11498 zł (€ 2673.29).Aktualna cena wynosi: 9773 zł (€ 2272.22). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 12548 zł (€ 2917.41).Aktualna cena wynosi: 10665 zł (€ 2479.61). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 8142 zł (€ 1893.02).Aktualna cena wynosi: 6920 zł (€ 1608.90). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 8142 zł (€ 1893.02).Aktualna cena wynosi: 6920 zł (€ 1608.90). Zobacz więcej
-15%
Nowość
Pierwotna cena wynosiła: 6777 zł (€ 1575.65).Aktualna cena wynosi: 5760 zł (€ 1339.20). Zobacz więcej
-33%
Brak w magazynie
Pierwotna cena wynosiła: 4951 zł (€ 1151.11).Aktualna cena wynosi: 3299 zł (€ 767.02). Zobacz więcej
-32%
Pierwotna cena wynosiła: 4629 zł (€ 1076.24).Aktualna cena wynosi: 3140 zł (€ 730.05). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 3527 zł (€ 820.03).Aktualna cena wynosi: 2997 zł (€ 696.80). Zobacz więcej
-17%
Pierwotna cena wynosiła: 4783 zł (€ 1112.05).Aktualna cena wynosi: 3984 zł (€ 926.28). Zobacz więcej
-34%
Pierwotna cena wynosiła: 4841 zł (€ 1125.53).Aktualna cena wynosi: 3199 zł (€ 743.77). Zobacz więcej
-27%
Pierwotna cena wynosiła: 6114 zł (€ 1421.51).Aktualna cena wynosi: 4449 zł (€ 1034.39). Zobacz więcej
-42%
Pierwotna cena wynosiła: 5171 zł (€ 1202.26).Aktualna cena wynosi: 2999 zł (€ 697.27). Zobacz więcej
-15%
Pierwotna cena wynosiła: 6819 zł (€ 1585.42).Aktualna cena wynosi: 5796 zł (€ 1347.57). Zobacz więcej

Polecają nasze koła...

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Reprezentacja Polski

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Mentorise Elite Team

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

ELKOV KASPER Czech Cycling Team (Continental)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Voster – Uniwheels (Continental)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

mebloJOGI Cycling Team (Continental)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Epronex – Bss Oil Team (Continental)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Sparta Praha (Continental)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

MAT ATOM Developer Wrocław (U-23/Elite Kobiety)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Reprezentacja Polski (Szosa)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Reprezentacja Polski (Tor)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

La Musette Cycling Austria (U-23/Elite Kobiety)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

GKS Cartusia Kartuzy (U-23)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

GVT (Triathlon)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

JBG2 Cryospace (UCI MTB Team)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Israel Bike Way Racing (UCI MTB Team)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Team Cube Pro Fermetures (UCI MTB Team)

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

BIKE AID team UCI Niemcy

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

PHO3NIX Cycling Team

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Dukla Banska bystrica cycling UCI team Słowacja

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Reprezentacja Słowacji

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

ZAPPI JUNIOR RACE TEAM Wielka Brytania

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Warszawski Klub Kolarski

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Sweden Cycling Academy – Szwecja

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Andy Schleck – Luksemburg

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Born to Win – Włochy

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

TUFO Pardus Prostějov – Czechy

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Tarnovia Polska

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Mostostal Polska

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Bialini Team – Polska

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

KTM SGR MTB Team – Polska

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Lubelskie Perła Polski

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Mazowsze Serce Polski team

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Mentorise ( Rumunia )

Zestaw dysk gen 2 + koło przednie Elite race 88 SL ceramic

Bike AID

Koła triathlonowe carbon - rozmiar i waga

W przeciwieństwie do kół szosowych, koła triathlonowe charakteryzują się wyższym stożkiem. Skąd ta różnica? Wynika ona oczywiście z przeznaczenia roweru i terenu, po którym jeździ kolarz. Triathlon i zawody czasowe to zwykle długie dystanse po płaskiej, utwardzonej trasie i z niewielkim przewyższeniem. 

Ważna jest więc sztywność obręczy, która zapewnia kolarzowi większy komfort jazdy, dzięki mniej odczuwalnym nierównościom oraz aerodynamika, zwiększająca znacząco osiągniecie i utrzymanie wysokiej prędkości. Na te parametry wpływa właśnie wysokość obręczy. W naszych modelach wysokość przodu dochodzi do 80 mm, a tyłu aż do 100 mm. Dla porównania w szosówkach jest to od 40-65 mm. 

Ważny jest oczywiście także materiał, z którego wykonany jest dany model, tak by wysoki stożek nie oznaczał wysokiej wagi. W tym przypadku włókna karbonowe to jedynie słuszny wybór. W No-limited znajdziecie najlżejsze koła triathlonowe o wadze minimalnej 1140 g.

Aerodynamika i opór toczenia kół triathlonowych

Wspomniany wysoki stożek to nie jedyny czynnik wpływający na aerodynamikę kół triathlonowych. Jeśli poważnie myślimy o jeździe na czas to warto zwrócić uwagę na wymianę tylnej obręczy na disc. Takie rozwiązanie może dać nam funkcjonalność tzw. koła zamachowego czyli przy osiągnięciu upragnionej prędkości zmniejszyć czas jej wytracania. Słownie będziesz “przecinać” powietrze.

Z przodu proponujemy także innowacyjne rozwiązanie tzw. śmigła, czyli w pełni karbonowego modelu z 3 lub 5 szprychami. Jest to ultra lekkie rozwiązanie, w którym zastosowaliśmy włókna węglowe typu UD toray 1000, plus wypełnienie pustych przestrzeni wkładką PMI, które dodatkowo zapewnia bardzo dużą sztywność całej konstrukcji w stosunku do opcji standardowych o 20%. 

Nasz najnowszy model o wysokości 55 mm wykonaliśmy z karbonu toray t1000, a jeszcze lepszą aerodynamikę zapewnia mu profilowanie obręczy typu wide, czyli w kształcie kropli wody. 

Wybierając kółka do triathlonu nie możemy zapomnieć także o oporze toczenia. To proste - im mniejszy, tym szybsze przyspieszenie i lepsze wyniki. Jednym z rozwiązań, które się do tego przyczyniają są ceramiczne łożyska w piastach. W ofercie piast No-limited znajdziecie wiele opcji z zastosowaniem tej technologii. W modelach kół do jazdy na czas jej wykorzystanie jest bardzo korzystne. 

Karbonowe koła triathlonowe - pod oponę czy pod szytkę?

Selekcja między kołami do triathlonu z oponą, a tymi z szytką zależy od kilku czynników, takich jak preferencje, styl jazdy, warunki pogodowe, a także typ trasy, na której będziesz jeździć. Zarówno jedne, jak i drugie mają swoje wady i zalety, dlatego warto dokładnie przemyśleć, którą opcję wybrać. We wszystkich modelach tej kategorii dostępne są oba rozwiązania.

Opony cieszą się popularnością na rynku, także wśród triathlonistów, ponieważ są bardziej wszechstronne i wygodniejsze w użyciu. Zapewniają większą kontrolę nad rowerem, zwłaszcza w zakrętach, i lepiej radzą sobie w różnych warunkach pogodowych, w tym na mokrej nawierzchni. 

Jednak nie wszystko złoto, co się świeci - one również mają wady, jak np. wyższy opór toczenia. Oznacza to, że trzeba ciężej pracować, aby osiągnąć wysokie prędkości. Ponadto są cięższe od szytek, co może wpłynąć na osiągi, zwłaszcza na podjazdach. 

Opcje z szytką są zazwyczaj lżejsze i bardziej aerodynamiczne, co oznacza, że osiągniesz wyższe prędkości kosztem mniejszego wysiłku. Ponadto, szytki są bardziej trwałe i odporne na przebicia i przecieranie, co jest ważne w triathlonie, gdzie liczy się każda sekunda. Dodatkowo ich budowa zapewnia niskie tarcie toczne, co oczywiście przekłada się na szybszą jazdę.

W przypadku niektórych dostępnych u nas modeli do tri albo na szosę z przeznaczeniem do sprintu, możemy dodatkowo dostosować je do systemu bezdętkowego, który jest jeszcze lżejszy i bardziej wytrzymały, co wiąże się jednocześnie z lepszymi wynikami, ale także wyższą ceną. Jak to mówią - time is money.

Dostosowanie kół triathlonowych pod hamulce

Wiemy, że twój cel to osiągnięcie zabójczej prędkości, ale niezbędne jest także, by z tej prędkości, bezpiecznie się zatrzymać - dbamy więc o dostosowanie kół pod hamulce. W rowerach TT stosowane są 2 ich rodzaje - klasyczne hamulce w systemie v-brake lub hamulce tarczowe.

Chociaż w przypadku modeli do gravelu oczywistym wyborem jest tarcza, tak przy szosie i rowerach czasowych szala przechyla się w drugą stronę. Dlaczego? W trudnych warunkach pogodowych oraz zmiennym terenie tarcze dużo trudniej zachlapać czy zamoczyć. Dla pasjonatów graveli są więc idealne do jazdy na wymagających trasach rowerowych. 

W przypadku kolarstwa TT, gdzie jazda odbywa się po płaskim i utwardzonym terenie, zwykle szosie, najważniejsza jest dobra aerodynamika i niskie opory toczenia. Tutaj zdecydowanie przoduje wersja szczękowa. 

W przeciwieństwie do tarcz ten rodzaj hamulca zależny jest od obręczy. By zwiększyć efektywność hamowania, często pokrywa się rant bazaltem, ale nam udało się wykorzystać jeszcze bardziej innowacyjne rozwiązanie. W No-limited stosujemy technologię produkcji Hight TG, dzięki której obręcze wytrzymują jeszcze wyższe temperatury, co dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo.

Mimo wspomnianej wyższości hamulców typu V-break, opcja tarczowa, także w wersji center lock jest dostępna w części modeli wyścigowych. 

Oferta kół triathlonowych No-Limited

Podsumowując, przy wyborze kół triathlonowych należy zwrócić uwagę na sporo czynników. Wszystkie ich cechy są istotne dla wyników na trasie. Jak skomponować zestaw optymalny dla ciebie? Jeśli wciąż masz wątpliwości, z przyjemnością pomożemy ci znaleźć twoje "perfect wheels” na naszej stronie.

Nie ścigasz się w zawodach? Opcja TT jest doskonała także dla fanów wysokich prędkości, którzy nie mają w planach stawania na podium.

Odwiedź sklep internetowy No limited. Poza modelami do rowerów czasowych posiadamy szeroką ofertę wysokiej klasy kół karbonowych gravel, mtb i szosa. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Od 12 lat istnienia firmy, stawiamy na najwyższą jakość, by pozwalać kolarzom na rozwój swoich możliwości bez sprzętowych ograniczeń. Wybierz swoje nowe koła do szybkiej jazdy od wiodącego producenta na Polskim rynku!