Koła Torowe NO LIMITED
Wśród wszystkich dyscyplin kolarskich dobrze dobrane koła torowe w największym stopniu warunkują osiągi kolarza. W innych przypadkach można dyskutować czy również ważny jest wybór pozostałych komponentów. Gdy mówimy o kolarstwie wyścigowym koła to bezsprzecznie podstawa.
W No-limited wiemy o tym doskonale, dlatego modele, które wam oferujemy zostały przetestowane przez zawodowców i regularnie stają na podium najważniejszych zawodów na świecie.
Nad rozwojem naszych produktów na co dzień pomaga nam kadra Polski sprinterów, na czele z mistrzem świata, Mateuszem Rudykiem. Co tak wyróżnia koła No-limited? Oczywiście masa, aerodynamika i sztywność. Nasze lekkie, opływowe i trwałe koła torowe to pierwszy krok do osiągnięcia twojego maxa.
Polecają nasze koła...
Koła torowe - ostre tylne
Koła torowe to z pewnością najbardziej charakterystyczny sprzęt w tym sporcie. Jego szczególną cechą jest sposób montowania tylnej obręczy. Tzw. ostre koło torowe jest połączone z pedałami w taki sposób, że kiedy kolarz nie pedałuje to tył się nie kręci. Koło torowe tylne nie ma więc opcji wolnobiegu, bo napęd z korby rowerowej na tylną piastę przenoszony jest na sztywno.
Zmienia to zupełnie sposób budowy całego roweru. Tylna piasta montowana jest na 2 gwinty. W naszym asortymencie mamy najlepsze, czyli Dt Swiss 370 Track. Bezkonkurencyjne i niezawodne.
Do wyboru są wersje łożysk standardowych maszynowych, jak i ceramicznych. Nasza technologia zastosowania tych drugich zapewnia dodatkowo najniższe możliwe opory toczenia. Wiemy co się liczy. Prędkość, prędkość i jeszcze raz prędkość!
Za hamowanie w torówkach odpowiedzialne jest tylne koło torowe. Kontra nakręcana w odwrotnym kierunku niż kierunek trasy zabezpiecza kółko przed odkręceniem się podczas zatrzymania pedałów. Konieczne jest to gdy kolarz zatrzymuje korby w celu zahamowania roweru albo kiedy chce jechać do tyłu, bo i tak można. Jeśli chcesz zabłysnąć na welodromie koła torowe No-limited na pewno cię nie zawiodą.
Koła torowe czy dysk karbonowy?
Koła torowe zarówno klasyczne i dyski są sobie równe na pewno w kwestii wielkości, bo ogromna większość z nich ma średnicę 28 cali. Zarówno tył, jak i przód są w tym względzie takie same. Na jakiej podstawie wybierać, co będzie dla nas lepsze? Na pewno ważne jest, czy nasz cel to osiągać największe prędkości na welodromie czy na mieście.
Niektórych z was zaskoczyć może fakt, że ten rodzaj kółek popularny jest także wśród kurierów. Im paczka dostarczona szybciej, tym lepszy wynik. Hiper prędkość liczy się nie tylko w wyścigach sportowych.
W przypadku jazdy w warunkach zewnętrznych wersje pełne jednocześnie na przód i tył od razu odpadają. Stosowanie zestawów dysków to zdecydowanie charakterystyczna cecha rowerów na tory. Dlaczego? Taka opcja możliwa jest wyłącznie w przypadku jazdy w zamkniętych przestrzeniach.
Dysk torowy z przodu nie powinien być montowany na zewnętrzne warunki, gdyż rower byłby zbyt ciężki do opanowania. Każdy podmuch wiatru bardzo mocno szarpałby kierownicą, co groziłby wywrotką i ryzykiem niebezpiecznych kontuzji kolarza. Mamy tu więc odpowiedź dla np. kurierów. Zestawy dysków na przód i tył to opcja nie dla was. Zdecydowanie jednak możemy polecić ją sprinterom i zawodowym kolarzom startującym na welodromach.
Dyski w naszej ofercie zbudowane są w całości z carbon t1000, materiału super lekkiego i super trwałego. Jeśli wasza rama także jest karbonowa, a rower maksymalnie odchudzony, daje to gwarancję osiągnięcia najniższej możliwej wagi.
W przypadku naszych dysków to fantastyczne 940g. Stosując włókna węglowego typu UD zapewniliśmy wam także super wysoką sztywność, a co za tym idzie trwałość. Wśród naszych modeli zdecydowanie polecamy Dysk torowy SL - Fast & furious!
Koła pełne wykorzystywać można także tylko na tył jako ostre i to już opcja, która dotyczy wszystkich pędzących po najlepsze wyniki. Na przód też można założyć różne cuda, a te najlepsze znajdziesz oczywiście u nas.
Torówki mogą posiadać klasyczne szprychy - w ofercie No-limited dostępne są najbardziej prestiżowe modele na rynku, Dt Swiss Aerospeed oraz Sapim CX-Ray. Dzięki zastosowaniu Extra Carbon Fiber Strip, wzmocniliśmy konstrukcję otworów, co zapewnia całości zwiększoną ochronę przed peknięciami. Wszystkie te komponenty składamy ręcznie z najwyższą precyzją. Dzięki temu są idealnie proste.
Jeśli nie klasycznie to w wersji One Piece Molding, czyli kółka 5 szprychowe w całości wykonane z karbonu o maksymalnie zredukowanej masie zapewniające jeszcze lepsze przyspieszenie i aerodynamikę. Gwarantujemy, że będzie przecinać powietrze jak samurajski miecz.
Nie bez znaczenia jest także piękne wykończenie. Sami zobaczcie np. w modelu torowym SL na przód. Świetnie wygląda, a dodatkowo waży tylko 780g!
Dopełniając dzieła, cała dostępna lista produktów kategorii koła torowe ma opcję dostosowania pod tubular tyre, zależnie od tego, czego w danym momencie potrzebujesz.
Jakie ogumienie pod rower wyścigowy?
Szerokość profilu obręczy dysku dostosowanego pod szytkę to 23 mm do 25mm. Na nasze obręcze można także zakładać opony, ale to mniej popularna praktyka. Są one po prostu cięższe, a w przypadku takich kół liczy się każdy gram. W zakresie naszych usług jest nie tylko przygotowanie kół pod szytkę, ale także jej naklejenie na wybraną przez was obręcz. Wystarczy zaznaczyć tę opcję podczas zakupu.
W oferowanych modelach No-limited zawsze macie do wyboru różne wersje - szersze, węższe i od różnych producentów. Dlaczego czasem wybiera się inny rodzaj ogumienia? Może być to kwestia ceny. Tubular jest droższy od clincher. Jeśli jednak na poważnie myślicie o zawodach, jest to inwestycja warta swojej ceny.
Koła torowe popularne są także wśród kurierów. Jeśli właśnie z tego powodu się tutaj znalazłeś wybór opona vs. szytka jest ciut bardziej skomplikowany. Poza ceną różnicuje je także wytrzymałość na nierówności. O ile na hali nie ma tematu, podłoże jest bowiem równe i nie występują na nim przeszkody, o tyle na mieście sprawa ma się zupełnie inaczej.
Na zróżnicowane warunki opony mogą być lepszym pomysłem. Mimo, że są lżejsze, szytki łatwiej można uszkodzić. Cokolwiek wybierzecie, obręcze No-limited zawsze dostosowujemy do waszych potrzeb.
Koła torowe, czyli przyspieszenie i prędkość
Tworząc dla was każde kolejne koła torowe, z tyłu głowy zawsze mamy cel - jeszcze lepsze przyspieszenie i prędkość. Szlifujemy nasze działania w tej branży już ponad 10 lat, więc w stosowaniu innowacyjnych technologii doszliśmy do perfekcji. Jak się o tym przekonać? Oczywiście na torze!
Wybierając komplet kół albo opcję solo w naszym sklepie nie będziesz miał żadnych trudności. Podczas składania zamówienia poprowadzą cię nie tylko szczegółowe informacje, dostępne przy każdym z produktów, ale także świetna obsługa klienta.
Nasi eksperci są dla was zawsze dostępni i podczas rozmowy mogą sprawdzić, co będzie optymalną opcją dla ciebie. Twoja prędkość, komfort i wyniki to dla nas priorytet. Chcemy razem z tobą stanąć na podium i to nie raz. Ty zadbaj o kondycję, a my zapewnimy ci topowy sprzęt. Gwarantujemy, że koła torowe No-limited będą prawdziwym game changerem.